mesqueresponsables

'Google Grants': la versió d'AdWords per a ONG

Una gran part de les visites que reben els webs o blocs provenen de les cerques que realitzen els usuaris en els principals cercadors, especialment a Google. Treballar en el SEO (Search Engine Optimization) de la nostra pàgina és fonamental si volem aparèixer entre els primers resultats de cerca, però és un sistema molt difícil de controlar. Per aquesta raó existeix l’alternativa del SEM (Search Engine Marketing), que permet posicionar la nostra pàgina en un lloc preferent mitjançant enllaços pagats (publicitat), que mostraran de manera destacada sobre els altres resultats al realitzar una recerca, bé a la part superior o bé a la dreta de les nostres pantalles.

Per gestionar aquest tipus de publicitat en línia s’utilitza generalment el Google AdWords. Anunciar-se en Google té un cost, però la plataforma ha llançat una edició gratuïta d'AdWords per a ONG: el Google Grants.

Google Grants és la versió d'AdWords per a organitzacions sense ànim de lucre. Permet a les ONG promocionar les seves activitats i iniciatives en el famós cercador, dotant-les d'un crèdit mensual per publicitat a AdWords.

Per poder-se beneficiar d'aquesta nova plataforma, cal comptar amb l'estatus d'organització benèfica, vigent i vàlid, i disposar d'un lloc web en funcionament amb una quantitat significativa de contingut.

 

Font: Sector 3.0

També et recomanem

  • Bones pràctiques
  • Igualtat
  • Inserció laboral
  • Medi ambient
  • Responsabilitat Social
  • RSE
  • sostenibilitat
  • CET
  • Discapacitat
  • Igualtat
  • Inserció laboral
  • Inserció social
  • Responsabilitat Social