mesqueresponsables

Solidaritat en temps de crisi

L’any 2002, Radio Nacional de España i la fundació Crecer Jugando van crear la campanya “Un Juguete, Una Ilusión”, amb l’objectiu d’enviar joguines a països en vies de desenvolupament i a organitzacions no governamentals que treballen en projectes de cooperació i d’atenció a la infància.  Aquest any, en la seva XIII edició, la campanya ha aconseguit recaptar un total de 2.500.000 euros. Encara existeix la solidaritat en temps de crisi, i fins i tot, més i tot!

juguete
Campanya "Un Juguete, Una Ilusión".

La campanya es basa en el Dret que tenen els nens de jugar, reconegut per les Nacions Unides a la Convenció dels Drets del Nen del 1989, facilitant l’accés dels més petits a les joguines, enteses, aquestes, com un instrument lúdic i com un complement de sociabilització i aprenentatge. A més, s’entén que el joc és una de les activitats més valuoses pel desenvolupament de totes les facetes del nen (física, psíquica, social i intel·lectual) i subratllen en les seves accions, la importància que la joguina té per tal que el nen pugui desenvolupar la seva intel·ligència, creativitat, sociabilitat, afectivitat, habilitat manual, llenguatge, motricitat i l’aprenentatge de les regles de convivència.

Font: Un Juguete, Una Ilusión.

També et recomanem

  • Bones pràctiques
  • Campanyes solidàries
  • ONG
  • Organitzacions públiques
  • Responsabilitat Social
  • Societat
  • Solidaritat